Меню
  • Kofan Bar
  • Дім Shkrub
  • IQ-19
  • OSELYA
  • GALAKTIKA
  • MAGMA
  • Yogo Apartment
  • BLOCK HOUSE
  • SPACESHIP
  • UKRAINIAN CONTEMPORARY
  • METRO CAFE BAR
  • Академія DTEK

Inside. Out. iSaloni 2019Салон

квітень, 2019
до списку проектів
ОБ'ЄКТавторський стенд на iSaloni 2019 Euroluce
локаціяМілан
площа100 м кв
клієнт Salone del Mobile.Milano
задача Представити Україну в головній зоні наймасштабнішої виставки дизайну Європи

ІСТОРІЯ І РІШЕННЯ

Студія Sergey Makhno Architects виборола право представляти свій предметний дизайн на найбільшій і найвпливовішій меблевій дизайн-виставці Європи — iSaloni.Salone del Mobile.Milano.

title
Про виставку. Легендарне дизайнерське рандеву

Із 9 до 14 квітня Мілан живе одним — дизайном на межі мистецтва. Сюди з’їжджається майже півмільйона відвідувачів із усього світу: дизайнери, архітектори, колекціонери, декоратори. На вулицях тільки й розмов, що про тренди, нові імена та колекції, а ціни на житло злітають втричі. Паралельно з головною виставкою відбуваються сотні подій: експозиції митців-початківців, зустрічі з відомими дизайнерами, дискусії, вечірки, тематичні покази в галереях.

Цього року виставка проводилася 58-й раз та вже традиційно займала мистецький комплекс площею 210 тисяч кв. м. Свої колекції презентували майже 3 тисячі дизайнерів. Територія виставки ділилася на тематичні павільйони. Щороку головна тема виставки чергується: кухні або освітлення. Цього року було світло — Euroluce.

title
title
title

Sergey Makhno Architects представили свої авторські світильники та колекцію меблів у головному павільйоні цьогорічної виставки Hall 9, Stand G16 по сусідству з такими всесвітньо відомими брендами як Lladró та Patrizia Garganti. Учасників виставки вибирають дуже ретельно: інструкція апліканта-дебютанта — це 40 сторінок дрібним текстом. Зважають на все: від якості продуктів і масштабів виробництва до прозорості фінансової діяльності. Sergey Makhno Architects перевіряли протягом 3 місяців і, зрештою, резюмували: «дизайн є унікальним і заслуговує бути побаченим».

«Вперше побував на iSaloni 10 років тому. Автобус до Італії, спав у ньому ж на підлозі. Я не міг усвідомити, як таке можливо — стільки крутого дизайну в житті не бачив. З того часу буваю там щороку. Років 5 тому з острахом почав мріяти про власний стенд. Сьогодні з не меншим страхом розумію: за кілька тижнів там буде наш стенд і ми з командою будемо презентувати наш, український дизайн», — розповідає засновник і творчий лідер компанії Сергій Махно.

title
Про стенд. 100 квадратних метрів українською

Стенд Sergey Makhno Architects займатиме площу 100 кв. м. Будуть представлені авторські керамічні світильники, котрі виготовляються вручну, в обмеженій кількості, у власній майстерні, однією людиною для іншої. Предметний дизайн студії — це суміш українських культурних традицій, сучасного дизайну та мистецтва.

Позаяк одним із напрямів роботи студії є архітектура, без неї тут також не обійшлось. Над стендом на висоті 1,5 м у повітрі повисне куб. У ньому ховатиметься головна експозиція виставки. Глиняні світильники Crust та Volcano утопатимуть у зелені, що виросте зі стелі. А під ними головний кераміст студії Олександр Яровий працюватиме на гончарному колі впродовж усієї виставки.

title
title
Про філософію колекції. Ззовні. Всередині. Навиворіт.

Щоб милуватися, очам достатньо форми. Коли збираються провести разом значний період життя — дивляться всередину. Там — вся краса, енергія та сила. Світ, що тяжіє до обкладинки, швидкості та досконалості, дозволяє собі забути про те, що всередині. Власне, тому він і закінчується.

Речі по-справжньому народжуються тільки вдома. Доки у них немає дому, вони не можуть розповісти, які вони. Потрапляючи у свій — керамічна ваза стає сімейною реліквією і навколо неї починає обертатися весь інтер’єр. Sergey Makhno Architects прагне створювати саме такі речі. Їх небагато, але кожна — з історією, своїм місцем, кожна щось значить для творця і майбутнього власника. Речі більше не хочуть, щоб їх було багато. Речі хочуть бути з людиною довго, бути їй в радість. Речі хочуть, щоб їх бачили зсередини.

title
title
Про автора. Сергій Махно і команда

«Я все життя шукаю красу і намагаюсь її зрозуміти. З усіх доступних мені речей будую свою. Що довше я маю з нею справу, то ясніше розумію — вона всередині. Коли людина дозволяє заглянути в себе — ми бачимо її сутність. Те, як на межі можливого народжується шедевр», — ділиться Сергій Махно.

title
title
title
title

Над розробкою концепції стенду також працювали архітектор Олександр Ковпак і головний предметний дизайнер компанії Ігор Гавриленко.

title
title
  • ТЕРМІНИ ПРОЕКТУВАННЯ 3 місяці