Меню
  • DIDO Петро Надійович
  • DIDO Іван Здорован
  • DIDO Роман Помагайло
  • MINI DIDO Інтерн
  • FUJIWARA YOSHI
  • UNDERGROUND HOUSE PLAN B
  • ACADEMY DTEK
  • POLOTNO APARTMENT
  • VATRA HOUSE
  • RIDNYI HOUSE
  • WABI SABI APARTMENT
  • UKRAINIAN WABI SABI. 5.0
title

Мілан на дивані: медузи, квіти та комахи на Milan Design Week

З 4 по 9 квітня в Мілані проходить головна подія у світі дизайну Milan Design Week 2017. Ми зібрали 5 нестандартних експозицій, якими цьогоріч дивують дизайнери.

We have selected five remarkable expositions of this year show.

title

Комахи і колекція A Life Extraordinary від Moooi

Приміщення у 1700 м. кв. і 160 ламп, які палають разом – не єдине, чим вразить Moooi. Бренд зібрав новинки від Марселя Вандерса, Мартена Баса, Луки Нікетто, Бертьяна Пота, Юста ван Блейсвейка і доповнив концептуальну експозицію комахами.


title

Фотографії комах під мікроскопом – авторський проект Левона Бісса. Портрети жуків гіпермасштабували і прикрасили ними виставкове приміщення. Чи вважаємо ми, що вийшло круто? Так.

"Зображення використовують витончену, трохи дивну мову, що відображає життя незвичайне", говорить Марсель Вандерс, головний дизайнер Moooi.
title

Медузи від японської студії Nendo

Медуза – це вода. Вона живе у воді і має на 98% водянисте тіло. Дизайнери взяли цю концепцію за основу і створили незвичайні вази-медузи Jellyfish.

title

Проект зветься Invisible outlines. У ньому студія Nendo досліджує, як контури предметів впливають на наше сприйняття. Що є чіткі, а що розмиті обриси? Як ми ділимо простір на "всередині" та "зовні"?

Невагомі вази-медузи з напівпрозорого силікону житимуть у воді. Дизайнери планують занурити 30 об'єктів у величезний акваріум із різноспрямованими потоками. Вази рухатимуться і ще більше нагадуватимуть своїх живих прототипів.

title
"Сенс нашого дизайну в тому, щоб поставити під сумнів звичну роль симбіозу квітки, води та вази. Зробити воду невидимою й оточити нею об'єкти, а не просто показати квіти в наповненій водою посудині." – коментує проект Nendo
title

Квіти від COS та Studio Swine

Шведський марка одягу COS та британська студія Swine привезуть у Мілан свою весну. В колаборації бренди створили New Spring – інсталяцію, що розквітає.

title

У центрі експозиції деревоподібна скульптура з наповненими туманом квітами. Кулі лишаються неушкодженими, торкаючись одягу, і красиво лопаються, потрапляючи на шкіру.

На створення проекту дизайнерів надихнула природа, зокрема зміна пір року. За словами зсновників Swine Азуси Муракамі та Олександра Гроуза, 2016-ий приніс багато змін та криз. Їхня інсталяція втілила момент споглядання та спокою.

title

Презентують мультисенсорну скульптуру в покинутому кінотеатрі Cinema Arti. Якщо ви не збираєтесь у Мілан, влаштуйте весну в себе на дивані і просто подивіться промо

title

Клоуни у проекті Stone Age Folk від Хайме Айона та Caesarstone

Яскраві роботи Хайме Айона зараз на слуху. Не менш яскравим обіцяє бути спільний проект іспанського дизайнера та ізраїльської фабрики Caesarstone. У палаццо Сербеллоні, де колись жили Наполеон із Жозефіною, вони покажуть кварцевий камінь у сорока восьми відтінках.

title

Гігантська інсталяція Stone Age Folk (Народ кам'яного віку) виконана у традиційній техніці маркетрі. Метою дизайнера було довести, що кварц краще піддається обробці, ніж граніт чи мармур. Камінь витончили до товщини скла й виліпили з нього складні форми.

Крім образів клоунів Хайме Айон використав птиць, квіти та інші фігури, взяті з фольклору різних культур.

title
"Люди звикли дивитись на Caesarstone як на матеріал "для кухонь", але я розглядав його з точки зору художника та дизайнера. Я хотів створити власний космос образів, використавши кварцевий камінь бренду разом із такими благородними матеріалами, як скло та метал". – Хайме Айон
title
title

Машина часу від Лі Брума (Lee Broom)

Інсталяція Time machine присвячена десятиліттю бренду Лі Брума. Британський дизайнер відтворив предмети, над якими він працював весь цей час, у єдиній колірній палітрі й з новою обробкою, яка зробила презентацію цілісною.

Експозицію розташували на каруселі, що символізує плин часу. Карусель постійно рухається, показуючи життєвий цикл бренду та зміни, які з ним відбувались.

title

Центральним елементом експозиції став "дідусевий" годинник із мідним маятником. Традиційний предмет дизайнер модернізував сучасним силуетом. Додав гостроти кутів і різких ліній, характерних архітектурі епохи бруталізму.

title
title
закрити
9 a b c d e f g h i j k l m n o p r s t u v w x y z і а б в г д ж з и к л м н о п р с т У ф ч э я

ЗУСТРІНЕМОСЯ?

І ми створимо для вас мистецтво, у якому хочеться жити. Зателефонуйте нам +380 67 555 5515 або залиште запит