Новини
повернутись до блогу
Втрачайте голову від краси: нова рекламна кампанія від Sergey Makhno Architects
Чорно-білі віжуали, де зображена дівчина без голови, на тлі сучасного міста виглядають досить просто. Головний візуальний елемент кампанії – не її кінцевий продукт, не архітектура, не дизайн, і навіть не нова дизайнерська плитка чи керамічна лампа власного виробництва. Немає тут і заманливих пропозицій чи акцій. Із віжуала навіть не одразу зрозуміло, що, власне, промотується. Єдине прохання-заклик: втрачайте голову від краси.
«Справжня краса така і є – вона проста. Просто – достатньо. І ми впевнені, що краса породжує красу, тому перетворили нашу роботу на мистецтво», – каже засновник і керівник студії Сергій Махно.
Тож втрачайте. Від краси, від кохання, від роботи, від п‘ятниці. Від осені і від зими.
Нагадаємо, минулого року студія робила кампанію у колаборації із художником Ромою Михайловим. Він створив колажі, де об’єднав архітектуру та дизайн-проекти студії із зображеннями, які у нього асоціювались з цими роботами. Вийшли вдягнені в хутряні шуби бетонні будинки, люстри-лілії, що зацвітали посеред басейну, а гігантська бетонна рука нависала над ліжком.