Новини
повернутись до блогу
Київ – Амстердам: Як я поїхав на одну виставку, а потрапив на три
Подорожі – один із фундаментів, які формують тебе як особистість. Кожне місце, куди я їду, кожна річ, яку зустрічаю на своєму шляху, залишають слід усередині мене. Ти вчишся по-іншому бачити світ, а отже – його інтерпретувати. Подорожувати для дизайнера так само важливо, як тримати в руках олівець.


Мій лютий 2017-ого почався з квитка Київ-Амстердам. Разом із моїми друзями Ромою Давидовим та Женею Засуцьким ми летіли на ISE (Integrated Systems Europe). Це серйозна виставка високого рівня, яка щорічно збирає новинки аудіо- та відеотехнологій. Усе, що пов'язано з системою розумного дому, звуком, світлом.
Крім особистого розвитку, я розумів, що виставка важлива для наших проектів. Ми намагаємося спростити життя клієнта, укомплектувати його дім передовими технологіями та системами.

В Амстердамі ми зняли квартиру, вхід до якої був через тату-салон. Вона знаходилась на третьому поверсі п'ятиповерхівки, і підійматись потрібно було по сходах у 70 сантиметрів. Кожен раз здавалось, що ще крок –і застрягнеш.
Але Амстердам і речі, які він нам відкрив, компенсували весь негатив. Це не перше моє знайомство з містом, я часто буваю тут проїздом на Dutch Design Week в Ейндговен.

Цього разу місто зустріло нас шикарним туманом. Ми пішли пити чай, і перше, що мене вразило – його подача. Я ніколи не бачив, щоб напій подавали у паперовому заварнику. Просто й надзвичайно.

Із крутого на ISE – новинки Lutron Electronics. Компанія спеціалізується на системах керування світлом. Вони починали ще у 1961-ому й зараз головні в інноваційному та функціональному освітленні.
Нова технологія "color tuning" адаптується під роботу, відпочинок і навіть погоду за вікном. В один клік ви можете змінити температуру кольору чи інтенсивність, і ці функції виконує одне джерело світла, а не 20 різних лампочок.

На виставці презентували найкомпактніший лазерний 4K проектор і найбільший вигнутий 4K монітор. Більш творчою і гнучкою стала проекція. Більше не потрібні стіни, ви можете спроектувати як статичні, так і динамічні форми навіть на рухомий об'єкт. До прикладу, бренд Barco розробив інтерактивну фрістайл-проекцію, оснащену лазерами. За такими речами майбутнє.


Sony вдосконалили систему LED-екранів. У минулому році вони вже демонстрували LED-екрани CLEDIS. Цього року компанія пішла далі в кольорі, яскравості, розширила кут огляду візуальних симуляторів. Віртуальну реальність не відрізниш від справжньої!

Samsung презентували досконалі QLED Signage – перші дисплеї з роздільною здатністю UHD на квантових точках. Вони забезпечують максимально реалістичне, якісне зображення. На екрані помітні навіть деталі, які ми упускаємо у звичайному житті.

Друга виставка не менш важлива для мене, тому що пов'язана з Японією. Це дні японського дизайну в Амстердамі – Mono Japan 2017.


Японське слово "mono" означає "об'єкт" або "продукт", але виставка не тільки про ремесло, а й про ремісників, які відточували майстерність протягом поколінь. Наприклад, кераміст Кіко Андо представив традиційну бідзенскую кераміку. Вона відома червонуватим окрасом, відсутністю глазурей чи глянцю, текстурними слідами від довготривалого випалювання у пічці.

Порцеляновий бренд Arita, у якого історія понад 400 років, презентував лінійку повсякденного посуду. Креативники з "i ro se" – шкіряні вироби.
Назва бренду "i ro se" перекладається як "брати" і прямо говорить про власників. У роботі вони надихнулися дитячим захопленням – складанням фігурок із паперу та сміття. Їх серія "Цілісність" виготовлена з одного шкіряного листа. Речі не сшиті, а складені подібно орігамі.


Крім декору та меблів, на виставці також був одяг. Коробкові капелюхи (Boxed hat) від mature ha завдяки м'якій текстурі змінюють форму, як вам подобається.

Завдяки простоті, витонченості і турботі про якість, японські ремесла, по моєму баченню, – одні з кращих у світі.

Що в Амстердамі точно не можна пропустити – це Музей ван Гога. Я зробив усередині всього одну фотографію. Це скульптура голови Ван Гога (Head of Dr. V.W. van Gogh) від Han Wezelaar. Тоді саме вона стала моїм натхненням, і тут складно підібрати "чому".


Не зовсім виставка, але теж значущий пункт в Амстердамі – меблевий салон ANNO. Тут я надихнувся мінімалістичними меблями, побачив трендові поверхні-трансформери, знайшов близькі по візуальному баченню столи та стільці.


Також ми з друзями відвідали шоурум і концепт-магазин Moooi Марселя Уандерса. Філософія бренду – принести у світ додаткове "о" від краси й унікальності предмета. З особистого досвіду скажу – так, у них вийшло. Я довго стояв, розглядаючи круті світильники. Деякі невдовзі з'являться у проектах майстерні.

Київ-Амстердам. Дякую, було круто