Не зовсім реклама: нову кампанію для студії MAKHNO створив художник
Новини
18.04.18
Люстри-лілії, що цвітуть посеред басейну. Гігантська бетонна рука над ліжком. Ресторан, у якому пропонують посмакувати буханками хліба. Це сюжети колажів, що стали основою нової промо-кампанії дизайн-студії Sergey Makhno Architects.
Створив дивакуваті колажі український художник Роман Михайлов. Кампанія відображає філософію бренду — «We art the world» — архітектура та дизайн як нове мистецтво.
«Не шукайте тут подвійних смислів. Мистецтво — це хаос. Ми не намагаємось його впорядкувати, а покладаємось на емоції і творимо, як відчуваємо. Ми з Романом схожі в цьому. Такі ж одержимі тим, що робимо. Тому приємно було побачити його погляд на нашу роботу», — розповідає керівник майстерні Сергій Махно.
Роман Михайлов у рекламному жанрі працював вперше. Художник відомий своїми проектами «Дух свободи», «Крихкість», «Тіні», котрі були показані в Україні та Європі.
«Для мене проекти студії Сергія Махно — це кілька стихій, що незрозумілим чином вживаються під одним дахом. У них я відчуваю потужну енергетику, силу і впевненість. Це захоплює. Працюючи з фотографіями робіт студії я побачив, що все, що вони створюють: від чашки до будинку, — збирається разом у величезний світ. У ньому хочеться жити, він надихає та провокує на створення нового», – поділився художник Роман Михайлов.
За 15 років роботи майстерня реалізувала понад 500 проектів у 16 країнах світу. Працюють у трьох напрямах: дизайн інтер’єрів, архітектура та предметний дизайн.
«Метр за метром ми будуємо нові світи. Світи, у яких дерева ростуть посеред вітальні, а люстра може бути розміром з людину. Де ванна кімната — це скляний бокс, а бетонна плитка — у формі пташок. Ми любимо, коли речі дивують і щоразу робимо неможливе можливим. Ми впевнені, що краса породжує красу, тому перетворили дизайн на мистецтво. Не важливо що — дім, ресторан, офіс чи бібліотека. Важливо як», — каже Сергій Махно.