Сергій Махно спроєктував квартиру WABI SABI для своєї родини. Автентичні українські елементи поєднуються з мінімалістичним японським стилем вабі-сабі.
Тип
Локація
Україна
Площа
Рік
Тип
Локація
Площа
Рік
01
Сергій Махно спроєктував квартиру WABI SABI для своєї родини. Автентичні українські елементи поєднуються з мінімалістичним японським стилем вабі-сабі.
02
“Японська культура – це частина мене і моєї внутрішньої естетики. Я ціную її лаконічність, натуральні матеріали та грубі текстури. Істина в простоті – ось про що моя квартира”, – Сергій Махно.
03
Вабі-сабі – це японська філософія, яка базується на вірі в те, що все недосконале є прекрасним: асиметрія, нерівність, швидкоплинність. Всі ці речі мають певну шорсткість, простоту та унікальність, що робить їх прекрасними, незважаючи на їхню недосконалу форму та текстуру.
Як це часто буває з архітекторами, які будують власні будинки, квартира Вабі Сабі також має деякі експериментальні штрихи, і в ній використано багато власного дизайну освітлення та меблів MAKHNO Studio. Основним експериментом тут було додавання концептуального підходу до загального дизайну, заснованого на теорії чотирьох стихій: земля представлена глиною на стінах, вогонь і вода символізують різні твори мистецтва, а простір між об'єктами і кімнатами - це повітря.
Металеві абажури від MAKHNO, більше схожі на скульптури, ніж на функціональні об'єкти, висять у їдальні та одній зі спалень, як спосіб включення сучасного елементу в загальний земний і природний інтер'єр; їх власна недосконалість також демонструє, як стародавня філософія вабі-сабі може знайти нове застосування в сучасному дизайні, змушуючи нас цінувати красу предметів ручної роботи завдяки використанню природних матеріалів. Естетика вабі-сабі є основою дизайнерської концепції. Інтер'єр демонструє повагу до старих елементів. Важливими елементами декору є колекція кераміки Сергія та антикварні предмети інтер'єру. Цікаві предмети, запозичені з минулого, - стіл 17-го століття в головній спальні, старовинні лави та дерев'яні посудини, які використовувалися для прання білизни. Портали між кімнатами прикрашені обробленими стовбурами дерев, що лежать на незайманих жорнах.
Тактильні матеріали створюють позачасовий дизайн. Стіни оздоблені натуральною глиною в автентичній техніці, яку використовували в старовинних українських оселях. Приємну шорсткість доповнили текстурами дерев’яних елементів і гладкими мармуровими поверхнями.Глиняні стіни тягнуться від першого поверху до холу на другому, стаючи фокусною точкою простору. До приватної частини квартири ведуть металеві сходи з декоративною гілкою замість поручнів. Вона складається з головної спальні та двох дитячих кімнат. Скляна стіна відокремлює головну спальню від ванної кімнати з ванною та видом на сад.
Як це часто буває з архітекторами, які будують власні будинки, квартира Вабі Сабі також має деякі експериментальні штрихи, і в ній використано багато власного дизайну освітлення та меблів Махно. Основним експериментом тут було додавання концептуального підходу до загального дизайну, заснованого на теорії чотирьох стихій: земля представлена глиною на стінах, вогонь і вода символізують різні твори мистецтва, а простір між об’єктами і кімнатами – це повітря.
Сергій Махно проектує ексклюзивні меблі, освітлення та декор, і більшість предметів у його квартирі мають особливу цінність. Дизайнер любить інтерпретувати традиції на сучасний лад і наповнювати власні інтер’єри мистецтвом (девіз студії – “We art the world”). Саме тому квартира WABI SABI складається з арт-об’єктів різних форм. Чорні мідні світильники та сині керамічні над обідньою зоною належать до колекції “Земля”. Крім того, на кухні є масивний димчастий світильник, а в спальні – кілька текстурних ламп.
Дерева бонсай і невеликий сад на даху в японському стилі ще більше підкреслюють східний характер квартири, а традиційні ткані килими вказують на українське ремесло і культуру.
Сільський інтер’єр пентхаусу різко контрастує з бетонним ландшафтом міста. Всі стіни в квартирі викладені глиною, дубові балки у вітальні надають простору типового вигляду японських будинків, а вази Кукутені-Трипільської культури представляють Україну.
Металеві абажури Махна, більше схожі на скульптури, ніж на функціональні об’єкти, висять у їдальні та одній зі спалень, як спосіб включення сучасного елементу в загальний земний і природний інтер’єр; їх власна недосконалість також демонструє, як стародавня філософія вабі-сабі може знайти нове застосування в сучасному дизайні, змушуючи нас цінувати красу предметів ручної роботи завдяки використанню природних матеріалів.