Дизайн без мемів, біткоінів і криптовалют
Блог Сергія Махно
18.01.04
Зібрали модні тенденції, про які говорили у 2017.
І говоритимуть у 2018
НОВІ МАТЕРІАЛИ
Експериментували, як могли. Робили стільці з грибів, світильники з сушеної риби і навіть купальники зі сміття (останнє — колаборація Adidas та Parley for the Oceans). У графі “актуально”, як і раніше, ресайклінг та розумне споживання. Наш Red Dot Design Awards 2017 — за плитку з матеріалів, які лишаються після будівництва.
ЇЖА ЯК МИСТЕЦТВО
Фуд-дизайнери і фуд-стилісти більше не здаються істотами з іншої планети. У наших Instagram-стрічках — красиві столи з красивими тарілками, де навіть макарони розкладені так, що нагадують картину.
Сміливо поєднали їжу та арт Люсі-Рут Хетеуей та Кайл Бін, відтворивши роботи відомих митців із продуктів, які ми їмо на сніданок. Акула Деміена Гьорста стала половинкою авокадо, а патерни японки Яой Кусами — краплями кетчупу на тостах.
У 2017 ми створили нову колекцію кераміки для дому — чашки, тарілки та блюдця з глини. Коли фотографували, без фуд-арту також не обійшлось.
Наша кераміка живе тут, дивись
ЯПОНІЯ
2017-ий став роком Японії в Україні, і в наших “словниках” з’явились — Гутай, раку, дзен-сади, гравюри укійо-е (завдяки останнім у Європі навіть виникло окреме явище – японізм).
Нам близько те, як японці бачать простір. Як підходять до його організації та дизайну в цілому. Надихнувшись їх світобаченням, у 2017-ому ми завершили важливий проект — квартиру у стилі вабі-сабі, де поєднали українську та японську культури.
ДИЗАЙНЕРСЬКІ МЕБЛІ ТА ДЕКОР
“Тренд”, який у нашій майстерні вже 15 років.
Це ексклюзивні речі, виготовлені в обмеженій кількості, з якісних матеріалів — і в цьому їхня цінність. Ми можемо сказати: таких ламп у світі всього 2-3.
Усі предмети ручної роботи, тому кольори та патерни навіть однакових моделей завжди відрізняються. Наш клієнт отримує на 100% оригінальний продукт.
СТВОРИТИ ОДИН СТІЛЕЦЬ І БЕЗКІНЕЧНО ШТАМПУВАТИ ЙОГО НА ФАБРИКАХ — ЦЕ ЯК ПОСТАВИТИ ОДНУ ПІСНЮ І ТАНЦЮВАТИ ПІД НЕЇ ДО КІНЦЯ СВОЇХ ДНІВ.
ЧОМУ Б НІ
Бренди продовжують марафон сміливих (абсурдних?) ідей. Чому б ні — вирішила IKEA і створила меблі для котів та собак. Чому б ні — Seletti і Studio Job випустили дивани у формі хот-догів та бургерів. Чому б ні — Карл Лагерфельд перетворив ялинку лондонського готелю Claridge’s на інсталяцію, перевернувши її догори дригом. Різдвяне дерево стоїть, спираючись на власну верхівку, і так, ми теж не знаємо, як на це дивитися.